Onderweg naar Hanoi!

24 maart 2017 - Schiphol, Nederland

Vandaag is het eindelijk zover! Ik vertrek voor 6 weken naar Azië, een continent wat 1,5 jaar geleden mijn hartje gestolen heeft. Opnieuw op avontuur in nieuwe landen.
Ik ga 4 weken vrijwilligerswerk doen in Hanoi, helft van de tijd lesgeven en de andere helft werken bij een reisorganisatie die tours organiseert.
Na 4 weken zal Emiel ook naar Azië vliegen, zodat we nog 2 weken samen kunnen rondreizen in Vietnam en Cambodja.

Daar ik zoveel vragen heb gehad of ik een blog bij zou gaan houden heb ik me hier toch weer aan gewaagd. Ja ik zal mijn best doen om een blog bij te houden.

Vanochtend vroeg afscheid genomen van Emiel, pff wat zal ik die gaan missen. Daarna heeft mama me naar het station in Den Bosch gebracht en hebben we samen nog even chocolademelk gedronken en afscheid genomen.

Met de trein naar Schiphol, inchecken, backpack afgeven, door de douane. Alles ging vlekkeloos (ook wel een keertje fijn). Nu zit ik te wachten om het vliegtuig in te gaan richting Guangzhou. Hier zal ik overstappen naar Hanoi!

Tot mijn volgende verhaaltje. Dan vanuit Vietnam als het goed is.

Veel liefs,

Kim

1. Oma:
    24 maart 2017
    Fijn dat alles zonder problemen gegaan is.
    Nu met nog een tussenstop op naar Hanoi !!!
  2. Oma:
    24 maart 2017
    Gelukkig dat alles zonder problemen gegaan is.
    Nu met nog een tussenstop op weg naar Hanoi !!!
  3. Bea Tünnissen:
    Heel veel plezier en maak er wat van. Weer en prachtige uitdaging <3
  4. Tante Hanny:
    Have fun
  5. Tante Ineke:
    24 maart 2017
    Hele fijne tijd en hopelijk gaat alles voor de wind en geniet je elke dag meer. Groetjes en tot je volgende blog.
  6. Emiel:
    24 maart 2017
    Heeeel veel plezier schatje!!
  7. Margriet:
    24 maart 2017
    Lieve Kim hele fijne superreis gewenst! En ik wacht op mijn gluur adres!! liefs