Laatste blog

5 mei 2017 - Thành phố Phú Quốc, Vietnam

Nadat we wakker werden in de boomhut en wat gegeten hadden, werden we opgehaald door een shuttle die ons naar het volgende verblijf bracht.
Het enige verblijf wat we van tevoren al geboekt hadden, een huisje op het strand!
Bij aankomst werden onze spullen gedragen, kregen we een welkomstdrankje en iedereen was erg vriendelijk.
Daar was het huisje dan, op het strand op 5 meter van de zee af, wauw!!
Een dagje heerlijk niks gedaan en lekker op het strand gelegen, wat gezwommen en over het strand gewandeld.
In de avond een heerlijke vis barbecue gehad op het strand, met een grote red snapper, clams, garnalen en grote inktvissen.
We hebben 2 heerlijk luxe dagen gehad, mag ook wel een keertje gedurende onze reis.
Gisteren zijn we terug gegaan naar ons verblijf waar we de eerste dagen ook verbleven. We wisten namelijk dat alles goed was daar en ook de 2 nederlandse jongens verbleven daar.
Opnieuw een scooter gehuurd gisteren en naar het mooiste strand van het eiland gereden. Hier ook lekker wat gezwommen en geluncht.
In de avond nog even in ons zwembad gezwemmen en daarna gezellig uit eten geweest met Daan en Gawein. Opnieuw een erg gezellige avond.
Het was de bedoeling dat we nog lichtgevende plankton zouden gaan zoeken, maar dat zijn we helemaal vergeten.
Nu op het vliegveld op weg naar Hanoi. Hier hebben we vandaag nog en morgen vliegen we met een stopover in Guangzhou terug naar Nederland.
Geen nieuw blog meer dus.
De reis was super, ik/wij hebben onwijs genoten van deze prachtige ervaring die me voor altijd bij zal blijven!

Liefs

1. Mama:
    5 mei 2017
    Wat zullen jij dit gaan missen en wat zul je een berg herinneringen hebben om te koesteren.
    Jammer van de plankton....was benieuwd hoe dat geweest was, maar het zal wel te gezellig geweest zijn
    Voor nu nog een hele fijne laatste dag en avond in Hanoi en een goede terugreis.

Liefs, mama xxx
  2. Margriet:
    5 mei 2017
    Een super reis die alleen begon . Maar samen verder konden genieten. Van het vele moois op jullie pad kwam. En dat wij van ons kikker landje mee hebben mogen begluren en bovenal mee genieten van al dat moois wat jullie zagen. Bedankt hiervoor!! Geniet nog even en goede terug reis liefs x
  3. Tante Hanny:
    5 mei 2017
    Heel erg bedankt dat we mee hebben mogen genieten van je reis!!!
    Een hele goede reis terug naar huis.
    Groetjes
  4. Marcelle:
    5 mei 2017
    Wat een super reis!!! Ik heb genoten van jullie foto's en verhalen. Op naar de volgende (mini) reis over 2 weken . Goede reis terug.
  5. Oma:
    5 mei 2017
    Kim bedankt voor je verhalen , zo hebben we een beetje mee kunnen reizen. Geniet nog van jullie laatste dag in Hanoi , en een hele goede terug reis.
    Groetjes en tot ziens.
    P.s. breng je een beetje zon mee???
  6. Tante Ineke:
    6 mei 2017
    Het waren mooie verslagen van jou (jullie) reis die je met ons hebt gedeeld. Nu nog fijne laatste uren en een fijne reis zonder al te lang wachten terug naar ons koude kikker landje , hoewel het vandaag zonnig is zal de temperatuur niet zo zijn als jullie de laatste 6 weken gewend was. Goede reis Groetjes
  7. Clariska:
    6 mei 2017
    Leuk om te lezen allemaal, Kim! Jammer dat het er alweer bijna op zit. Op naar het volgende avontuur zou ik zeggen! ;-)